De webshop wordt beheerd door externe partner Keiretsu Charity Concepts B.V. Voor vragen of klachten hierover verwijzen we je naar kwf-service@keiretsu-europe.nl.

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Door een aankoop in de webshop te doen steun je het werk van KWF Kankerbestrijding. Minder kanker, meer genezing en een betere kwaliteit van leven voor kankerpatiënten. Dat is het doel van KWF. Je koopt dus niet alleen een mooi product, je laat ook zien dat je kankerpatiënten een warm hart toedraagt. Steun vrienden, familie, kennissen of iemand anders door een aankoop in deze webshop.
Bestellen is heel gemakkelijk:

- Bestel 1 of meerdere Hugs door te klikken op het winkelwagen icoontje. Het product verplaatst zich naar je winkelwagen en je kunt verder shoppen.
- Klik bovenin op de winkelwagen en bekijk wat je aankopen zijn en wat het totale bedrag hiervan is. Je kunt ook meteen zien welk gedeelte van het aankoopbedrag naar kankeronderzoek gaat. Kies de door jouw gewenste betaalmethode en vul je gegevens in. In de KWF webshop kun je zowel met als zonder account bestellen.

2. Krijg ik per e-mail een bevestiging van mijn bestelling?

Wanneer Keiretsu je bestelling in goede orde heeft ontvangen en deze betaald is, krijg je een bevestigingsmail en een factuur zodat je weet dat alles goed is aangekomen. Hierin staat alle informatie die je nodig hebt. Enkel de pakbon wordt toegevoegd aan jouw bestelling.

3. Kan ik ook telefonisch of per e-mail bestellen?

Nee, je kunt alleen via deze webshop bestellen. Dit houdt het overzichtelijk waardoor er geen bestelling over het hoofd wordt gezien.

4. Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging. Heb je geen mail ontvangen? Kijk dan eerst even in je ongewenste mail. Mocht je de mail daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens.

Controleer in je ACCOUNT of je mailadres klopt. Klopt dit niet, dan kun je het daar aanpassen. Is je bestelling niet terug te vinden in je account? Dan is je order waarschijnlijk zonder account en mailadres geplaatst. Heb je een vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Keiretsu: kwf-service@keiretsu-europe.nl

5. Ik heb het verkeerde woonadres opgegeven. Wat nu?

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice van Keiretsu via kwf-service@keiretsu-europe.nl. Dan kijken zij of de bestelling al verzonden is. Indien dit niet zo is dan kunnen ze het woonadres voor je aanpassen.

6. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die je op een werkdag voor 12:00 uur plaatst, verzendt Keiretsu dezelfde werkdag nog. Bestellingen later gedaan dan 12:00 uur of in het weekend, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

7. Wat zijn de verzendkosten?

De items uit de webshop worden door DPD bezorgd in Nederland en België. Bestellingen boven de 45 euro worden in Nederland gratis bezorgd. Voor aankopen onder 45 euro wordt een vergoeding van €5.99 gevraagd voor verpakking, administratie, handling en verzendkosten.

8. Retourneren

Vanaf het moment dat je jouw bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 14 dagen op zicht. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Stuur het artikel dan met ingevuld retourformulier naar:

Keiretsu Charity
Delftweg 104b
3043 NA ROTTERDAM

Retourverzendkosten zijn voor eigen rekening. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening of creditcard waarmee je de bestelling betaald hebt. Indien je de gehele order retour stuurt ontvang je ook eventueel betaalde verzendkosten retour.

9. Ik heb een Hug ontvangen die beschadigd/kapot is. Wat nu?

Wat vervelend! Neem contact op met Keiretsu via kwf-service@keiretsu-europe.nl met vermelding van je ordernummer. Wij zorgen ervoor dat er z.s.m een passende oplossing komt.

10. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Op de webshop voor KWF stelt Keiretsu verschillende betaalmethoden beschikbaar. In deze webshop kun je betalen via onderstaande middelen:

- iDEAL
- Paypal
- Creditcard

11. Ik heb betalingsproblemen. Wat moet ik doen?

Je kunt contact opnemen met de klantenservice van Keiretsu via kwf-service@keiretsu-europe.nl en uitleggen tegen welke problemen je precies aanloopt. Zij gaan dit zo snel mogelijk voor je oplossen en zorgen ervoor dat je kunt betalen.

12. Hoe gaan KWF en Keiretsu met mijn persoonlijke gegevens om?

Deze webshop is van Keiretsu Charity Concepts B.V. Als je iets bestelt, worden jouw persoonsgegevens verzameld door Keiretsu zodat zij jouw bestelling in orde kunnen maken. Zie de Privacy Statement voor meer informatie. Daarnaast zal Keiretsu jouw persoonsgegevens verstrekken aan KWF. KWF zal deze gegevens gebruiken:

- om jou te benaderen voor campagnes en andere informatie over KWF per post, telefoon of e-mail
- om bij te houden of je recht van verzet hebt aangetekend tegen het informeren per post, telefoon of e-mail
- om een relatie met jou te kunnen opbouwen om je doelgericht te kunnen voorzien van informatie (relatiebeheer)
- om berichtgeving aan te passen op jouw voorkeuren en gedrag en je de beste persoonlijke ervaring te bieden

Daarnaast zal KWF jou de KWF nieuwsbrief sturen, indien je hiervoor toestemming hebt gegeven. Deze toestemming kun je op elk moment intrekken bij KWF door te mailen naar: publieksservice@kwf.nl of door je af te melden via een ontvangen nieuwsbrief. Lees in de Privacy Statement van KWF meer over hoe KWF omgaat met jouw persoonsgegevens.